Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 16:15 - Мамка му и прасе!
Автор: essy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9336 Коментари: 27 Гласове:
12

Последна промяна: 28.12.2009 16:55


„ГОЦА. В тъмното, ами! Търсих покрай, реката: няма го. Намерих брод, почнах да се събувам. Водата студена, надве ме преряза, но я прегазих, какво да правя! Тръгнах от другата страна. през едни ниви, ни се чува нещо, ни се вижда нещо. Почнах да мамя. Мааамя, маамя, маамя, па се спра; после слушам! Слуушам, слуушам - нищо няма. Мамка му и прасе, никакво не се обажда! Хайде после натам, та в гората под чуката. В гората се нищо не вижда, очите си изповадих, ама като съм тръгнал да я търся тая пърлица, не мога да се върна назад. Спрях се в гората, па пак почнах да мамя. Маамя, маааамя, маамя, па се спра. После слушам: слуушам, слуушам - нищо няма. Мамка му и прасе, никакво се не обажда! Хайде после още навътре в гората, та се набутах в едни тръни, целия ме изподраха. Едва се измъкнах на една поляна. АРАЛАМБИ. Я, я, я, я, яааааа! Влиза Лило, той носи умряла лисица.”                                                    „ Суматоха”   Йордан Радичков   Блог суматоха - ретроспективно.

И поредната година в блога е към своя край. Не съм си чествала юбилей, не мисля и да го правя. Дойдох тук на шега. Направих си блог, за да се забавлявам, без да имам намерение да оставам повече от един месец. Когато се регистрирах доста се чудих в коя категория да е, и тогава едно приятелче ми даде следния съвет: „Барни се в изкуство”. Точно две минути го гледах умно и след това се „барнах” в изкуство. На приятел отказва ли се? Нямах идея какво ще пиша, нито, че тук има хора, които познавам в действителност. Започнах да разглеждам с интерес. Първите два блога в които надникнах бяха: kuracpalac.blog и kosara2008.blog . И двата блога силно ме впечатлиха и до днес влизам в тях с невероятно удоволствие. В последствие намерих и много други хора, заради които си заслужаваше оставането в блога...

Но стига толкова, за собствените ми предпочитания!

Та измина и поредната наситена на блог-емоции година. За пореден път се убедих, че е много хубаво да си страничен наблюдател, защото забелязваш неща, които на действащите лица убягват.

Наблюдавайки ставащото тук, на моменти имах усещането, че гледам постоянно постановката „Суматоха” от Радичков. Имаше вечна суетня, било, за това, че някой си не бил допуснат до първа страница /И това ако не е Трагедия...?;)/. Друг постоянно обвиняваше, че тук всички са с маски, а като се замислиш този същия е най-маскиран / само, колко превъплащения и ника смени...? Но продължава да се прави на умряла лисица и да си вярва, че е бунтар. Но докато има абдали, ще има и умряли лисици...На печелившите честито!..;)/. ...до тук със сапунените сериали...:)

Издаде се книга и списание ”Свободни поети в blog.bg”. На пръв поглед, нищо лошо ....но, защо ли издаването им се превърна в екшън?;)... Мамка му и прасе! :) И книгата и списанието, направо разбуниха духовете.

Една част от блогерите одобряваха, но друга част прозряха  задкулисни игри...

И се започна една суматоха, преминаваща в люта престрелка . Този бил игнориран/ на екшън жаргон- отвлечен;)/  и затворен в мазето. Онзи бил човек на еди кой си и бил влезнал в книгата, и после в списанието. Та какви дивиденти щяло да има от тези издания. Кой ще спечели? С какви пари ще се издават? и т.н. Стигна се до там, че имаше и обвинения в кражба...После обвинителя изчезна, за дълго... И това ако не е екшън?....Е, малко и той е в латино стил...Но толкова ли е важно?....Важното е, да има екшън..;)

И като стана въпрос за кражба, направо да отиваме към трилър – т.е. плагиатството. Доста актуална тема през изминалата блог година. Доста хора се взеха на сериозно. Тяхното вглъбяване в себе си, не остана незабелязано... И поради тази причина, други хора си направиха „гавър” с тях. Копираха техни неща в собствените си блогове. Като бяха наясно, че не само ограбения шаран ще клъвне, а след себе си ще доведе и стадо шарани, което разярено ще крещи: „Не на плагиатството”. И се получи точно като в Радичковата пиеса „Мааамя, маамя, маамя, па се спра; после слушам...” ...и се забавлявам. За съжаление, шараните бяха толкова вглъбени в собственото си его, дори и не забелязаха, че някой се забавлява на техен гръб...

И така...

Към края си е поредната блог година. Шарена, пъстра и много динамична. Имахме си и Гоца, и Араламби и умрели лисици, като в "Суматоха" на Радичков.  Жанрова Година, на моменти преминаваща към Шаржова.....с две думи: Циркът бе пълен!

Да си пожелаем следващата блог година, да бъде преди всичко здрава, за всички ни, все така динамична, но и малко повече разумна...Не вярвам нещо да се промени и въпреки всичко- Оставаме! :)

Обичайте се и бъдете обичани!

Весели празници!
и
Наздраве!;)    




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. vanya70 - Весели празници, essy ;)
28.12.2009 16:24
Поздрави от един "шаран", на който хич не му пука дали някой се е забавлявавал на негов гръб и който ще си е същия "шаран" и през следващата година (и в блога, и навън)... и изобщо не заради собственото му его, а заради собствените му принципи и защото е "шаран", който нрава си не мени ;):)))
цитирай
2. bapha - здраве да е
28.12.2009 16:26
и ти да си здрава...
лошият вкус се измива...
весело люшване в новата-поредна!
Благодаря ти за всичко
цитирай
3. essy - Ванче,
28.12.2009 16:29
весели празници и на теб!:)

Надявам се, че не съм те обидила...Нямах намерение да пиша повече, през тази година...Но днес надникнах за малко тук....и нещо ме накара да опиша блог-годината през моите очи...на страничен наблюдател...

Ако съм те засегнала....Извинявай:)
цитирай
4. essy - bapha,
28.12.2009 16:35
здравето е най-важно...:)
И за теб....преди всичко здраве и никакви катастрофи повече...;)
Желая ти, весела и много късметлийска нова година, изпълнена с безброй положителни емоции.
Целувки за снахичката :)
И аз благодаря... ;)
цитирай
5. vanya70 - 3. essy ;)
28.12.2009 16:36
Няма за какво да се извиняваш - ако бях прасе да си ме засегнала, ама съм си "шаран" (при това непоправим!) ;) :)))))))))))))

Усмивки и до следващата година :)))))))))))))
цитирай
6. essy - Ванче,
28.12.2009 16:39
до следващата :))))))
цитирай
7. inel379 - Прекрасни празнични дни за теб!
28.12.2009 17:20
Здрава, мъдра и вдъхновена, изпълнена с любов 2010 година!
Суматохата си е част от живота!:)
Щом оставаме, значи вярваме в добрия дух и чудесата, които той сътворява!:)))
ЗАЕДНО можем повече!:)))
цитирай
8. ivana59 - "В една суматоха не може без знаме..." ;)
28.12.2009 17:32
Успешна Нова 2010-а, essy!
цитирай
9. anastasiia - Мило ми близначе,
28.12.2009 17:55
добър журналистически анализ на блог шаренията..., на настроенията, конфликтите и всичко останало!...:) "Суматоха" отвсякъде!;)))
А твоят поглед към всичко това е интелигентен и приятен... Благодаря ти!:))
Весели, щастливи, влюбени празници!:)))
С обич...аз, Ася..., една частичка от "Суматоха"-та...;)
цитирай
10. mariani - Весело
28.12.2009 19:02
посрещане на Новата година, essy!
Здраве, вдъхновение и успехи ти пожелавам!
цитирай
11. mamas - Добър анализ!
28.12.2009 23:36
Много от "трагедиите" в блога всъщност са комедии. Не трябва да им се отдава голямо значение.
Оставаме, мила!
И нека Новата година е по-богата, най-вече на обич и доброта!
Весели празници!
цитирай
12. martito - Аз се радвам, че ти си тук:) Пре...
29.12.2009 07:44
Аз се радвам, че ти си тук:)
Прегръдки, мила сладуранке:)
Весели, превесели празници и пълна с любов 2010г.!:)
цитирай
13. essy - :)))
29.12.2009 10:41
Здрава и успешна и за теб, inel379! :)
цитирай
14. essy - Ивана :)))
29.12.2009 10:44
Знаме има, но байрактари няма...;)

Весело посрещане на новата година :)))
цитирай
15. essy - Асинка,
29.12.2009 10:52
и аз съм журналист, колкото и Сашо Диков. Доста неща спестих, защото щях да звуча точно в Диков стил: "Каква Ооогромна драма, драги ми зрителю..." :))))
Че си е суматоха, суматоха е....но, защо все си мисля, че в нета трябва да се разтоварваме...вместо да се натоварваме....но сигурно аз съм в грешка...
Затова и ти винаги си била сред моите предпочитания....винаги съм се разтоварвала при теб, четейки стойностни неща.....Благодаря ти затова, Асинка!

Здрава, щастлива и много успешна Нова Година! :)*
цитирай
16. essy - Весело
29.12.2009 10:54
посрещане и на теб, mariani !

Много сбъднати мечти през Новата Година! :))
цитирай
17. essy - Да бъде, Славе!!!
29.12.2009 10:57
Да бъде по-богата на обич и доброта, по здрава и успешна за всички ни! :)))*

А комедиите, те си продължават - Кой? Какво? Защо? В коя класация?.....мъка....мъкаааа...:))))
цитирай
18. essy - Ето го и хубавото Наде:))))
29.12.2009 11:00
И за теб, Слънчице, много успешна/ във всяко едно начинание/, много здрава и много влюбена Нова Година! :))*

п.п. Гони колегата, приготвяй бисквитките - идвам....;)
цитирай
19. martito - :))))
29.12.2009 11:14
Сам си избяга ей сега:)))))
Кафенцето е налице:))
Чакам те:)
цитирай
20. essy - Знаех си аз,
29.12.2009 11:27
че колегата е умно момче....:))))

Поддържай кафето топло, аз слагам ролерите и тръгвам....Обаче, кога ще стигна?....не знам....;))))
цитирай
21. martito - Няма значение колко време ще ти отнеме:)
29.12.2009 11:37
Аз ще те чакам - с кафенце и бисквитки:)
и пепелник, разбира се:))
цитирай
22. essy - Наде,
29.12.2009 11:42
няма да се прави на светици ;)
Без пепелник, за къде сме?....Но кафето ще е е толо, нали? :))))
От мен иска ли се нещо? Нещо да донеса?....Може би, по едно малко..., предпразнично...така, за отскок....Нещо против? :))))
цитирай
23. martito - :))
29.12.2009 11:59
Ние и не сме светици, че да се правим на такива;))))
И да - кафето ще е топло:)
От теб се иска само да донесеш настроението и смеха си:)) И всичко друго, каквото решиш:))
цитирай
24. essy - Наде,
29.12.2009 12:52
само ако знаеш откога ме е хванало празничното настроение...и ми е все едно такова весело, все едно сутрин вместо кафе съм джурнала нещо друго.
Но си го заслужавам / чакай сама да си го кажа/.;)
Цялата 2009г. за мен, бе изключително тежка година...нищо, че все се смеех и не показвах. Затова 2010г. трябва да бъде много весела и успешна. И така ще бъде!!!
цитирай
25. martito - Ще бъде!
29.12.2009 16:00
Убедена съм!:)
цитирай
26. vanya70 - Честита Нова Година! и...
01.01.2010 21:30
... Честит Имен Ден! :)))

Успешна да е годината,
весела и щастлива!
Със здраве да носиш името,
със чест и със светла сила!

Поздрави! :)))
цитирай
27. essy - Честита нова година, Ванче!
02.01.2010 12:33
С пожелание за много сбъднати мечти, много здраве и успехи!

И благодаря :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: essy
Категория: Изкуство
Прочетен: 4438189
Постинги: 356
Коментари: 4387
Гласове: 19532
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031