Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 17:02 - Шестте (не) важни нещица, които ме правят щастлива
Автор: essy Категория: Изкуство   
Прочетен: 3218 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 20.07.2009 17:22


Поемам верижката от Anastasiia , за да не я прекъсна , но се съмнявам, че ще мога да ги докарам до Шест дребни нещица, които ме правят щастлива . Искаше ми се да напиша – любовта / т.е. половинката/ , семейството , кучетата, но те за мен са Огромно Щастие. А в случая трябва да търся шест мънички нещица...

И така:

1. Когато се събуждам по обяд. Тогава винаги се събуждам с усмивка и  деня ми е пълноценен и щастлив. Всичко ми върви "отръки". С две думи, тогава съм „Пей сърце”, пълноценна, щастлива, изпълнена с динамика...тогава съм Себе Си... :))

2. Кафе с много сметана и бучка сирене. Невероятно удоволствие ми доставя тази комбинация. Без сирене не мога да пия кафе, не ми е вкусно. И поради необичайността на тази комбинация, избягвам да пия в заведение кафе, защото сервитьорите, а и посетителите ме гледат странно...

3. Морето.
Обожавам морето и всичко свързано с него. От него се зареждам по един невероятен начин, там винаги съм щастлива.....С огромно удоволствие бих живяла покрай него....без значение дали ще е в голям град или по-малко селище, само да има динамика в тях.

4. Динамиката. Обикновено хората се чувстват щастливи, когато около тях има тишина и спокойствие, а аз съм точно обратното....Динамиката ме кара да усещам живота в пълното му измерение. Да отпивам на глътки от него...да сърфирам  по гребена на вълната....и това ми доставя невероятно удоволствие.

5. Спорта. В кръвта ми е ....и не мога без спорт..... Макар, че отдавна не спортувам активно, не съм се отказала от него....изпитвам невероятна наслада от допира си със спорта. За това си спретвам макар и квартални, два - три баскетболни мача на седмица. И аз щастлива ....и кварталните хлапета доволни ..:))

6. Късите панталонки. Е, няма по-удобна и практична дреха от тях....:)) Дават ти чувство за свобода и същевременно  и за сигурност. За съжаление не можеш да отидеш навсякъде облечен с къси панталонки... А колко хубаво би било точно ТЕ да бяха официално облекло.....;)))))   Права беше, Ася, че в момента в който започнеш да пишеш се сещаш за много повече от шест неща и трябва да селектираш. Умишлено изключих книгите, киното, музиката и др.,  за да не се повтарям и да поразчупя малко рамките......   Предавам щафетата на:

Zlika
Kosara2008
Nikita6864
Mem
Fenris
Kalbotobg



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Утре ако не се събудя с Д нагоре
20.07.2009 17:27
ще напиша шест пъти нещото, което обичам :-)
Ся изчезвам на мероприятие :-D

\m/
//
цитирай
2. mamas - Ах, морето!
20.07.2009 17:39
В този случай то ни свързва!
И много други, от неизброените...
А изброените:
1. Събуждане по обяд рядко ми се случва, трябва да не съм спала поне два дни преди това.
2. Кафе и сирене (освен ако не е някакъв сандвич, в който случайно има и сирене) не съм пробвала, но винаги има първи път, нали?
4. Животът ми е доста динамичен и обикновено мечтая за спокойствие, но всъщност не мога без да правя нещо ново.
5. За жалост, със спорта съм скарана от ранни детски години, познай защо...Май по същата причина и т.6 не важи за мен :-)
Книгите, музиката, приятелите ... споделяме и важните...с обич...
цитирай
3. essy - zlika :)))
21.07.2009 09:28
Добро утро!
Надявам се, че не си станал с Д-то нагоре :))))
И моля модераторите да го изкарат от онзи списък:))))
цитирай
4. essy - Славе,
21.07.2009 09:35
много допирни точки имаме, но нарочно избрах малко по различни....:)))
Опитай кафе със сирене ....много е вкусно.....или поне на мен ми е вкусно, но аз имам по особен табиет към храната....обожавам да смесвам- сладко, кисело и солено - поотделно не са ми вкусни...:)))
Хубав ден!
цитирай
5. anastasiia - Браво, близначе!:)))
21.07.2009 14:44
Мога да те уверя, че обожавам кафе със сирене... Много приятен остатъчен вкус има... Мммм... Супер...:)))
И за динамиката съм мнооого съгласна с теб!... Аз също не мога да живея дълго без цивилизация.. Обичам да ми е шумно и пъстро...:)
И морето, и събуждането сутрин... са ми много любими...:)
Виж, за спорта ще си призная, че никога не съм спортувала активно... От много спортове - по малко...;)) Типично по близнашки...;)))
Мноооого усмивки...от мен за светъл ден!:))))
цитирай
6. mem - Минавам набързо, слънце
21.07.2009 15:21
Ще се появя пак след два дена.
Хм - 7. Сядам за малко пред компютъра, отивам на гости на essy и срещам един виртуален приятел. :-)
цитирай
7. essy - Нали, си близначе и ти....:)))
21.07.2009 15:23
Затова ме разбираш и обичаш тази комбинация.....много е вкусно...:)))
Без панаир и шум не мога.....тишината и спокойствието ме убиват....трябва да ври и кипи около мен за да се чувствам в свои води:))))
Много обичам да пътувам - това пропуснах..:)
А спорта ......обичам си го :))))
Усмивки и прегръдки и за теб, Асенка :))))
цитирай
8. essy - mem:)))
21.07.2009 15:39
И аз още не съм " себе си", но му отпуснах малко края.....ще чакам да се появиш....и да приемеш предизвикателството ми....:))))
Усмивки за теб и целувки за Магелан :))))
цитирай
9. анонимен - Perfect!
23.07.2009 16:02
С огромно удоволствие те каня да живееш в моят град Barcelona!
Ще ставаме по обяд, излизаме заедно по къси панталонки в барчето да пием кафе със сиренце, пък нека ни гледат :)
След това ще потичаме или похвърляме топка и накрая релаксираме на морския бряг...
Динамика и море тук бол! Пък и с мен - ти е гарантирано ;)
Целувам те и те прегръщам мнооого!!!

Тарантула :)
цитирай
10. essy - Кой бил тука:)))
23.07.2009 16:14
Моята Тарантулка :))) Кога ще си направиш блог?
Май месец бях за два дни в Мадрид / на мач естествено/ и се чудех къде си...и как да се свържа с теб и да те видя...така и не остана време :)))
Но предложението ти страшно ме изкушава.....Нали, няма да ни карат да работим?.....само ще си щракаме с пръсти, а ще имаме пари....;)))))
Прави си блог да не публикувам аз "Жестока" - естествено, че ще посоча автора, но друго си е ти да го публикуваш / заплашвам те;)/ :)))

Целувки и Огрооомно ГУШ и от мен!:)))
цитирай
11. анонимен - :))
25.07.2009 15:53
Едва ли ще направя блог, или поне няма да е скоро. Не ми остава много време от бачкане :) Пък и трябва да те бива в писането, моите глупости едва ли са интересни на някого.
Бих се радвала да се видим, много даже! Е, Мадрид ми е малко далеч, може би следващият път, обещай да се обадиш!
Целувки, слънце! Ще продължавам да те чета - страхотно пишеш!!!
цитирай
12. essy - Тарантулчице :)))
03.08.2009 11:07
Извинявай, че късно ти отговарям, но съм пред отпуск и трябва да сложа всичко в ред - мнооого бач,
а и след работа пак баач, щото съм се хванала с нещо уж сериозно ....и не остава никакво време за нищо :)))
Благодаря ти, мила! :)))
В писането много те бива!!!- само трябва да имаш време и да се хванеш сериозно :)))
Нищо така ще си говорим :))))
И другият път ще се видим задължително :)))

Много целувки, адашче!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: essy
Категория: Изкуство
Прочетен: 4439204
Постинги: 356
Коментари: 4387
Гласове: 19532
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031