Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2018 20:39 - Имаме право да умрем !
Автор: toross Категория: Политика   
Прочетен: 5930 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 20.05.2018 20:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имаме право да умрем !!! Категоричен съм - тази държава ТРЯБВА да изчезне! И въобще нямам съмнение и колебание в това ! Дълги години търпим и нищо не се случва, никой няма желание да вземем нещата в наши ръце, просто държавата трябва да изчезне ! Нямам съмнения, ама въобще, на нас ни е оставено единствено правото да умрем. С върховни усилия пиша тези думи, но трябва да споделя следното: На 21 април получих инсулт и бях настанен в Окр. болница - Пловдив. На 3 май 2018 г. ме изписаха и в епикризата, освен инсулина / диабетик съм / ми беше сменена терапията за хипертонията. Тъй като не мога още да се движа изпратих сина ми да занесе епикризата и да ми се напише рецепта, за да получа лекарствата и да си ги заплатя. Сина ми се завърна от личния лекар без никакви изписани лекарства, защото личния лекар /Елена Коралиева - Пловдив/ му казала, че трябва да свърша старите лекарства и тогава можела да изпише нови, така от 3 май тя ме остави дори без инсулин!!! В аптеките отказват да му дадат инсулин без да е изписан от личния лекар, другите лекарства без да са изписани също му отказват да ни ги продадат срещу заплащане. Така вече седмица съм без инсулин, конкор, доксазозин, арета и кантаб!!! Моля ви, кажете ми какво да направя!! В пълна безизходица съм. В същото време за личния лекар няма свободни часове за записване в следващата седмица. В тази ситуация на какво да се надявам??? Пробвах всичко, доколкото ми е възможно – нищо. Имаме право гордо да умрем. Не знам и не виждам смисъл да се оплаквам на никой. Просто трябва да се направи нещо друго, но поне други да не изпадат в тази ситуация ! От днес ставам категоричен привърженик на идеята, че точно тази държава трябва, наистина трябва да изчезне !!!



Гласувай:
12


Вълнообразно


1. nedovolen - Държавата няма да коментирам, ще ...
20.05.2018 21:27
Държавата няма да коментирам, ще стане по-дълго от поста.
Диабета - всеки месец на една и съща дата се взема 1ч.л. нишадър /от аптеката без рецепта и л. лекар/, разтворена в чаша вода,сок и не ти, а диабета ще ти каже сбогом. Просто.
Повече, има в Хеликон 3 книжки - ”Нестандартни лечения, или когато друго не помага”. За 17лв не може да получиш упътване за гарантирано излекуване на стотици болести по десетки начини в нито една аптека или болница.
Която и да е от книгите на академик Борис Болотов и в съавторство, също.

Колко много хора страдат от липса на познание. Едно е да го знаеш, друго да го прилагаш.
Успех!
цитирай
2. 1997 - Капитализмът трябва де си отиде!
20.05.2018 22:12
а не Българя.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Философстване тук е излишно.
20.05.2018 22:32
Закърпете положението, като извикате бърза помощ и те ще Ви изпишат . Имате право на консултации не знам колко на брой, но имате , в болницата в която сте се лекували.
Там ще Ви изпишат като обясните .
Третият вариант е да отидете на частен прием или извикате в къщи лекар, който също ще го направи, но ще платите.
Кураж друже-не ти е е време да се отказваш от " живота с грубите лапи челични"
цитирай
4. andrei - Та нали за това се борихте-да смените системата...
21.05.2018 06:48
е сменихте я и сега плачете!!!Май тогава смятахте,че сте безсмъртни!?Пак сте на вълната"след мен и потоп".Не ви увира главата и това си е!
цитирай
5. chavdar01 - ЗА СЪЖАЛЕНИЕ МЕДИЦИНАТА В БЪЛГАРИЯ Е В КОЛАБС!!!
21.05.2018 17:26
ДОБРЕ ЧЕ СА ПРИЯТЕЛИТЕ!!!
цитирай
6. nedovolen - Чавдар, Б и П са доста далечно на к...
21.05.2018 21:00
Чавдар, Б и П са доста далечко на клавиатурата. Борн има специален пост по темата.
Извинявай, само да развеселим автора на този пост.
:)))
цитирай
7. chavdar01 - ДО 6. nedovolen
21.05.2018 22:13
nedovolen написа:
Чавдар, Б и П са доста далечко на клавиатурата. Борн има специален пост по темата.
Извинявай, само да развеселим автора на този пост.
:)))

АМАН ОТ РАЗБИРАЧИ!!!
КОЛАБС ИДВА ОТ КОЛАБИРАНЕ,А НЕ КОЛАПИРАНЕ!!!
УЧЕТЕ,НЕ БОЛИ!!!
цитирай
8. nedovolen - Благодаря, чавдар01 и извинявай. ...
22.05.2018 10:30
Благодаря, чавдар01 и извинявай. Не е злонамерено. Не съм схванал замисъла.
Критиката приемам като капчици Божествена роса. Не споря.
Извинение и към торосс, че не е по темата.
цитирай
9. krumbelosvet - чудя се
28.05.2018 13:34
Престъпление или идиотщина е постът. Или и двете.
Нашата държава е на това дередже, защото вече 30 години е УВИЩОЖАВАНА О Т В Ъ Н.!!! И авторът иска да довършим работата на унищожителите.
А че положението е все по-нетърпимо, е вярно. Като на отровен човек. Ма не отровеният е виновен, а ОТРОВИТЕЛЯТ.
цитирай
10. get - Господин Марков, виждам останали ...
03.06.2018 09:08
Господин Марков,
виждам останали сте неразбран, от мнозинството, от прочелите ви!

Живейте, на пук, на крещящата мораво-червена посредственост!

С най-добри пожелания за здраве и живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toross
Категория: Политика
Прочетен: 9542323
Постинги: 935
Коментари: 6147
Гласове: 9515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031