Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 09:50 - Роми ще връщат социални помощи
Автор: minevv Категория: Политика   
Прочетен: 823 Коментари: 2 Гласове:
-3

Последна промяна: 25.07.2014 10:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За Kabuli
Ромска фамилия от Шумен трябва да върне 2019 лв. неправомерно получени социални помощи. Борчът бил още по-голям, но Василка и Иван Маринови внесли към 600 лв. и спрели, защото съпругът се разболял. Сега молят президента Росен Плевнелиев да им опрости поне лихвите, а ако може и целия дълг към държавата.

Фамилията, която години наред била подпомагана, попаднала под ударите на закона, след като социалните установили, че братът на Василка продал дворно място през 2004 г., в което и тя има дял. Сделката лъснала в края на 2010 г. и всички помощи секнали. Ромите пробвали да погасяват дълга, но спрели, защото се наложила операция на очите на Иван.

Маринови живеят с внучката си и не крият, че нейните родители ги подпомагат. Разполагат с две стаи и кухня в ромската махала. Нямат нотариален акт за имота, но твърдят, че плащат данъци, ток и вода. Трите им дъщери са в Холандия от години.

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4210664

Доживях законите да станат за всички.. или поне началото на процеса..
А незнанието води само до болка и разруха
заради нмого ниския интелектуален език, ще чистя коментарите на rozzata , dedenze , andreshko ,gikotev  , dobronameren, turb04, kabuli , milady +kлонинги




Гласувай:
4



1. minevv - до kabuli
25.07.2014 17:14
kabuli написа:
ромите полека-лека ще станат примерни граждани, за разлика от вас, крадливото, лъжливото и ебливото (но не хващащо) племе. И знаеш ли защо? Търси отговора! Търси, търси!

Да - отново разкри гнусната си същност... шило в торба не седи
Ти си един шовинистичен фашист.!!
И няма какво да се търси- просто си се самозабравил в глупостта си!
А за времето- няколко милиона години, ама не е сигурно ;-)
цитирай
2. rumyn - до kabuli
25.07.2014 20:50
(ромите полека-лека ще станат примерни граждани, за разлика от вас, крадливото, лъжливото и ебливото (но не хващащо) племе. И знаеш ли защо? Търси отговора! Търси, търси!)
поясни кого визираш под това - вас. че нещо ми е нервничко като те прочетох?
аз не съм ром значи съм от тези дето ги наричаш - вас.
кажи ми какво и от кого откраднах? кажи ми кого и с какво излъгах?и случайно да съм те ебала? не! не съм! не мога да падна толкова ниско че да ти се дам. значи дали съм еблива или не съм, не си ти критерия за този факт. а само онези които са имали честа да са били с мен. аз ги знам кои са , да не би ти да твърдиш че ги знаеш, също?
ако твърдиш такова нещо значи и на теб са причинявали това което на мен :) аз съм жена и ми беше хубаво:) а на теб?
и да се върна на думи те ти
- все още ли държиш на тях? ти от кои си от ромите или от останалите , наречени от теб - вас? или си божеството раздаващо правосъдие?
п.п.
ромите са си роми. между тях има и чудесни хора. но това не може да ме накара да заобичам мнозинството роми, особено като знам че с години живеят от измами , кражби , помощи....
както и между нас има изцепки дето не бих искала да съществуват. крайна ли съм?
да крайна съм! не харесвам никое живо същество което лежи върху труда на другите.
някой ще каже - тази с какво право говори тъка, тя не работи а говори за ....
никой непознат за мен не му е работа аз какво точно работя и как си изкарвам парите. след като мога да си позволя да имам нет сигурно мога да си позволя и много други неща :) и не съм легнала на ничии гръб. за разлика от много братя роми и една част братя българи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 859932
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол