Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 12:12 - Егоцентрично
Автор: essy Категория: Поезия   
Прочетен: 7743 Коментари: 34 Гласове:
15

Последна промяна: 01.08.2010 12:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
“Колко си хубава!
Господи,
колко си хубава!

Христо Фотев     Господи, колко съм хубава!
Колко се много обичам
и в огледалото влюбено,
все своя образ привличам.

Господи, виж ти очите ми,
малки искрящи звездици.
Хитро поглеждат косите ми,
златни и буйни къдрици.

Господи, виж и ръцете ми,
нежни, ефирни и фини.
Как те погалват лицето ми,
с устни засмени, красиви.

Господи, виж и краката ми,
тънки, изящни газели.
Гордо развяват полата ми,
а след тях мъже полудели.

Господи, колко съм хубава!
Казваш ми: Ти прекали!
Все в огледало влюбено,
да се изпиваш с очи…


Тагове:   пародия,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. karambol5 - Мдааааа :) И аз така :)
01.08.2010 12:28
Мдааааа :)
И аз така :)
цитирай
2. анонимен - дан. . . Не. . си лиз. . . бий. . . ско. . . ...
01.08.2010 12:31
дан... Не..си лиз...бий...ско..... ................,?
цитирай
3. essy - Карам Болче,
01.08.2010 12:34
сигурно моето и твоето огледало, един и същи майстор го е правил...;)))

Но сме си хубави и скромни, нали? ;)
цитирай
4. essy - анонимен,
01.08.2010 12:36
що ти не се ли обичаш? А чувство за самоирония притежаваш ли? ...защото аз притежавам такова и ми е много добре с него...:)
цитирай
5. gothic - Защо не съм огледало? :)
01.08.2010 12:39
Защо не съм огледало? :)
цитирай
6. essy - gothic:
01.08.2010 12:43
gothic написа:
Защо не съм огледало? :)

Разсмя ме... :)))
Само да не си криво огледало, за да не стане като в лафа за крокодила и абитуриентката...:)))
цитирай
7. анонимен - Ирония :-))
01.08.2010 12:45
Притежавам.....!! ....... Много голяЯЯя...мМм...о.....о.. Чувство....о? е не се обичам особенно...о... Иначе това чувство ще се изгуби....и.. ПоЙЧЕ БИХ ОБИЧАЛ ТЕБ!!
цитирай
8. essy - 7. анонимен,
01.08.2010 12:52
нали знаеш, че за да те обичат другите, трябва да се обичаш и ти. А онова самоироничното чувство може да върви ръка за ръка с любовта към себе си....та като хвръкнеш много, да те отрезвява навреме...

Колко пойче? Щото нямам златни и руси къдрици...само лирическата притежава такива...:)))
цитирай
9. анонимен - Не ми трябват руси къдрици. Най ми ...
01.08.2010 13:08
Не ми трябват руси къдрици. Най ми трябва очи и усмивка с ирония - заредени - заразени. Обичта в тези очи да изплува към мен, необятна и дива - жива, устните аз с благодарност да рисувам с четка от устни.
цитирай
10. gothic - Защо не съм огледало? :) Разсмя ...
01.08.2010 13:08
essy написа:
gothic написа:
Защо не съм огледало? :)

Разсмя ме... :)))
Само да не си криво огледало, за да не стане като в лафа за крокодила и абитуриентката...:)))




Дали ще съм крово или не - зависи от този който се оглежда....;) А вица не го знам :Р
цитирай
11. essy - Не ми трябват руси къдрици. Най ми ...
01.08.2010 13:18
анонимен написа:
Не ми трябват руси къдрици. Най ми трябва очи и усмивка с ирония - заредени - заразени. Обичта в тези очи да изплува към мен, необятна и дива - жива, устните аз с благодарност да рисувам с четка от устни.


Е, сега ме хвърли направо в джаза, с твоята иронична-полу-сериозост. Ама да знаеш, че и очи, и усмивка с ирония заредени, понякога писват....и искаш сериозен и стабилен човек до себе си...:))))
цитирай
12. essy - gothic,
01.08.2010 13:22
не може да не го знаеш...."...вечерта ми се видя абитуриентка, а на сутринта...Ужас, крокодил спи до мен..."...;))))

И понеже разглеждаш снимките от срещата ви, забелязах, че си огледало на една много красива жена...:)))
цитирай
13. анонимен - Нека някой ме убеди че щастието не ...
01.08.2010 13:27
Нека някой ме убеди че щастието не правопропорционално любовта. Любов пък е обратно пренебрежението. Щастие - значи че те щат(искат). Да те искат, значи че се обичат. Някой хора казват че една нова кола ще ги направи щастливи(желани).. Други пък искат милард... Пак по същите причини... И те не са материални.. Любовта не е материална. И не може да бъде... Щастието е любов... Материалното ни е нужно само за да се харесаме на някого - човек или група.
цитирай
14. gothic - не може да не го знаеш. . . . ". . . ...
01.08.2010 13:29
essy написа:
не може да не го знаеш...."...вечерта ми се видя абитуриентка, а на сутринта...Ужас, крокодил спи до мен..."...;))))

И понеже разглеждаш снимките от срещата ви, забелязах, че си огледало на една много красива жена...:)))



За коя среща имаш пред вид? :)
цитирай
15. essy - . . . Любовта не е материална. И не ...
01.08.2010 13:45
анонимен написа:
... Любовта не е материална. И не може да бъде... Щастието е любов... Материалното ни е нужно само за да се харесаме на някого - човек или група.

А реално погледнато е много глупаво да харесаш някой, заради нещо материално...винаги след това идва разочарование. Иначе съм съгласна, за любовта и щастието...но за да бъдеш истински щастлив, трябва да успееш да различиш влюбване от любов....между двете има голяма разлика.....и да успееш да съхраниш любовта си, когато си я намерил.:)
цитирай
16. essy - gothic,
01.08.2010 13:46
срещата през зимата....там където сте с батето и кака на една маса :)
цитирай
17. gothic - Аха. . . . Не знам, тогава направо се ...
01.08.2010 13:50
Аха....Не знам, тогава направо се притесних от нЕкои коментари ;)
цитирай
18. essy - gothic,
01.08.2010 13:53
и тях ги четох, и се надявах твоето момиче, да има чувство за хумор.:)
Хора, разни, не можеш да ги промениш...така са мислили, така са написали..:))
цитирай
19. gothic - А, съпугата ми се смя доволно. . . . но ...
01.08.2010 14:26
А, съпугата ми се смя доволно....но тя не беше там :)
цитирай
20. анонимен - Не ме разбра - за материалното, това ...
01.08.2010 14:27
Не ме разбра - за материалното, това е вселенски закон, и всъщност ме разбра на обратно. Но ти изглежда си от хората които подценяват хората - които не познават. Жалко. ....... ...... Аз не осъждам хората, а точно обратно, и затова мисля че няма материални хора, просто си в някаква среда - и се оглеждаш в нея, както ако си с рокаджииска компания - ще си купиш атрибутите, няма как - това е любов.
цитирай
21. essy - А, съпугата ми се смя доволно. . . . но ...
01.08.2010 14:40
gothic написа:
А, съпугата ми се смя доволно....но тя не беше там :)

Не беше ли там? Е, аз защо реших, че русата жена до теб е Ани? Нали, така се казваше? Или пак бъркам? ;)))
цитирай
22. essy - 20. анонимен,
01.08.2010 14:44
май ти не ме разбра...и набързо ме квалифицира..:)) Не говорех за теб, говорех по принцип...аз също не ги осъждам, но твърдо знам, че има материални хора....виждам го и ги приемам такива, каквито са...те са си избрали този начин на живот...не визирам примера с рокаджийската компания...
цитирай
23. gothic - А, съпугата ми се смя доволно. . . . но ...
01.08.2010 15:16
essy написа:
gothic написа:
А, съпугата ми се смя доволно....но тя не беше там :)

Не беше ли там? Е, аз защо реших, че русата жена до теб е Ани? Нали, така се казваше? Или пак бъркам? ;)))



Не, не е тя....Ани е чернокоса :)))))
цитирай
24. essy - Не, не е тя. . . . Ани е чернокоса ...
01.08.2010 15:30
gothic написа:


Не, не е тя....Ани е чернокоса :)))))

А аз защо съм останала с впечатление, че е руса.....ох, сега ще ме караш да ровя из блога ти, за да видя защо съм се заблудила...в един постинг имаше ваша снимка...:)))))
цитирай
25. gothic - :))))
01.08.2010 16:50
:))))
цитирай
26. essy - :))))Само, моля те, дай малък ...
01.08.2010 19:21
gothic написа:
:))))

Само, моля те, дай малък жокер, горе-долу около коя дата трябваше да търся...т.е. кога беше годишнината, че иначе при теб малко трудно се търси...:))))))
цитирай
27. semtomovi - Радвъй се
02.08.2010 02:07
щото е до време. После всички се уеднаквяваме в грозотията и посредствеността! )
цитирай
28. queerfish - :)))))
02.08.2010 08:59
хахахааа , сега се гледам и аз в огледалото. Маймун застанал - маймун излязъл. :))))))) Приятна и усмихната седмица! Разсмя ме...
цитирай
29. gothic - :)))) Само, моля те, дай малък ...
02.08.2010 10:26
essy написа:
gothic написа:
:))))

Само, моля те, дай малък жокер, горе-долу около коя дата трябваше да търся...т.е. кога беше годишнината, че иначе при теб малко трудно се търси...:))))))



13 август, Чарли :))))
цитирай
30. essy - щото е до време. После всички се у...
02.08.2010 11:22
semtomovi написа:
щото е до време. После всички се уеднаквяваме в грозотията и посредствеността! )

Надявам се, че не ме взе на сериозно...:)))

Усмихната седмица:))
цитирай
31. essy - хахахааа, сега се гледам и аз в ог...
02.08.2010 11:29
queerfish написа:
хахахааа , сега се гледам и аз в огледалото. Маймун застанал - маймун излязъл. :))))))) Приятна и усмихната седмица! Разсмя ме...

Усмихната и за теб, Русалке :)))

Аз се поглеждам само сутрун с половин око, защото по това време още много ми се спи....а после нямам време за суетност....знам, че съм си екстра ;P
цитирай
32. essy - :))))Само, моля те, дай малък ...
02.08.2010 11:35
gothic написа:
essy написа:
gothic написа:
:))))

Само, моля те, дай малък жокер, горе-долу около коя дата трябваше да търся...т.е. кога беше годишнината, че иначе при теб малко трудно се търси...:))))))



13 август, Чарли :))))


Мда, прав си....помнех, че е красива, но цвета на косата съм забравила :)))
цитирай
33. gothic - Ще й покажа довечера този компли...
02.08.2010 13:17
Ще й покажа довечера този комплимент...Заслужаваш черпене ;)
цитирай
34. essy - gothic :))))
04.08.2010 09:28
Черпенето е най-лесно :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: essy
Категория: Изкуство
Прочетен: 4480181
Постинги: 356
Коментари: 4387
Гласове: 19532
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930