Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 14:29 - Билет за надежда - Евстати Бурнаски
Автор: essy Категория: Изкуство   
Прочетен: 6669 Коментари: 11 Гласове:
2



 

Не преминах живота си гратис.   До петаче за всичко платих.   Но съдбата покана ми прати   за раздяла с любимия стих...     Отегчен от лирични тиради,   примирил се със стар главобол,   сам на себе си станах досаден   като рана от пресен мазол.     Вас, приятели мои, ви моля,   запомнете ме, все пак, с добро!   Уважете заветната воля   на едно уморено перо!     Аз, глаголът без бъдеще време,   ще оставя след себе си знак,   че билет за надежда ще взема   от гише на отвъдния бряг...      

 -----------------------------------------------------------

И нещо безименно и любимо :)

 

Юрнат ли се граовци в Европа,
Брюксел вече ряпа да яде!
Брезник първенството ще докопа
и урок на всички ще даде...

В бърдото ще вдигне златен "Хилтън",
митница и гара от стъкло,
и ще стане пограничен филтър
срещу всяко трансгранично зло...

Ще църцори чист филтрат на Запад,
а утайка ще се трупа тук,
та мухите в Българско да хапят,
забръмчат ли в западен боклук.

Братя европейци, хайде стига!
Я елате в Граово на стаж!
Само тъй "Дас БИЛД" или "Дер ШПИГЕЛ"
ще се радват на висок тираж...

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. gothic - Култово направо :))))
09.04.2009 15:08
Култово направо :))))
цитирай
2. essy - gothic :)
09.04.2009 15:13
За граовци ли? :)))
Това ми е любимото негово стихотворение - няма да казвам защо ;)
цитирай
3. gothic - essy,
09.04.2009 17:10
ами то си е за влюбване направо...и на мен ми легна на сърцето :)))
цитирай
4. essy - Така е....не може да не се влюбиш:))))
09.04.2009 19:05
И както е казал поета :
"Ще църцори чист филтрат на Запад..." - дръжте се, идваме :))))))
цитирай
5. allbi - е ,
09.04.2009 21:09
това поетите били голяма работа :))
цитирай
6. essy - allbi :)))
10.04.2009 10:10
Така е Албенка :)))
А когато във вените ти тече граовска кръв не може да не си зевзек. Личи си по това което пишеш, правиш, по всичко си личи. А Евстати Бурнаски е част от гордостите на Граово .

Много хубав, слънчев и динамичен петък :)))))
цитирай
7. katan - Поздавявам те!
10.04.2009 12:46
Познавам стиховете на Е.Бурнаски.Имала съм и честта преди години да се запозная лично с него.
Прави ти чест, че пишеш името му, защото се навъдиха много хора, които си"припознават" творчеството му и без свян се подписват под него !:(
Дори и стихосбирки издават с негови стихове, но с тяхно име!:(
Жалко!:(
А той вече е достатъчно възрастен и не му се занимава да си търси правата по съдебен ред...:(
Още веднъж - искрени поздрави!:)
цитирай
8. essy - Благодаря, katan!
10.04.2009 13:28
За съжаление и аз съм срещала такива хора които "припознават" творчеството му. Наистина е много жалко!!! Не бих си позволила да падна на нивото на тези хора...
Съдебни дела за авторско право.....изгубена кауза, пропилени нерви и пари. И накрая пак не си ти автора, защото не си "силня на деня". Казвам го, защото съм минала по този път и знам какъв кошмар е...
Е. Бурнаски за мен винаги е бил като учител. Не го познавам лично, но познавам творчеството му. Винаги съм се възхищавала на неговото перо!.... макар и малко пристрастно заради граовската жилка в мен:)

Пак ти - Благодаря!
И много весели празници ти желая! :)
цитирай
9. essy - anchevski :)))
11.04.2009 22:12
Весели празници и на теб :))))
цитирай
10. essy - анонимен
11.04.2009 22:18
Съжалявам, Слънчице, но изтрих и двата ти коментара.
И въпреки съдържанието им ти желая:
Мир и любов и най-после да откриеш себе си за да започнеш да разбираш и другите...
Весели празници! :)))
цитирай
11. анонимен - - Билет за надежда - Евстати Бурнаски
23.06.2009 18:16
spodelixte 4e poznavate tvor4estvoto mu
mnooogo molq ako razpolagate sas stixovete ot stix."shesta aleq"!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: essy
Категория: Изкуство
Прочетен: 4438390
Постинги: 356
Коментари: 4387
Гласове: 19532
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031